آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی
آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی

واژه نگار سئو

301 Redirect : 

Adwords 

Adwords site  

Affiliate 

Algorithm : 

Alt text : 

Analytics : 

Anchor text : 

Astroturfing : 

Authority : 

Authority site :

برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:

واژه نگار سئو و بهینه سازی 

منبع : آبزرورسئو

اهمیت داشتن وبسایتی پاسخگو

اهمیت داشتن طراحی سایت پاسخگو برای موبایل

  • ایجاد وبسایت هایی جهت دسترسی در صفحه نمایش هایی متفاوت همچون گوشی های هوشمند و تبلت ها
  • بالا بردن سهولت دسترسی وبسایت با ایجاد مسیریابی مناسب برای سایت

چرا به طراحی سایت های پاسخگو در صفحه نمایش های مختلف نیاز داریم؟

زیرا امروزه ۱۵% حجم ترافیک توسط موبایل انجام می شود.

۸۰% مصرف کنندگان قصد دارند کسب و کارهای آنلاین را به سوی موبایل هدایت نمایند.

حجم رشد فروش از طریق موبایل طی سالیان متوالی:

  • ۱۳ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۱
  • ۴۱ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۳
  • ۷۵ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۵
  • ۱۱۳ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۷ – پیش بینی
  • ۷۳% از جستجوهای موبایل فعالیت های افزاده بیشتر و نرخ تبدیل بالاتری را تولید نموده اند
  • ۷۰% از مصرف کنندگان جستجوهای محلی را بر روی لیست جستجوهای خود تنظیم نموده اند.

انواع طراحی سایت های پاسخگو موبایل بیس

۱) طراحی سایت ورژن موبایل بطور مثال : m.site.com

مزایای طراحی سایت ورژن خاص موبایل :

  • مطالب را برای وبسایت موبایل مجزا نموده
  • مختص کاربرانیست که از طریق موبایل وارد وبسایت ها می گردند
  • زمان لود بالایی دارند
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:



برچسب استاندارد جلوگیری محتوا تکراری

برچسب های استاندارد جهت مقابله با تولید محتوا تکراری

همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد جهت بهینه سازی سایت و سئو فاکتورهای فنی on-page بسیاری وجود دارد که بایستی در برنامه های بهینه سازی سایت در نظر گرفته شود.

در این بخش به شرح فاکتور دیگری از میان فاکتورهای on-page جهت بهینه سازی سایت با نام برچسب های استاندارد (Canonical tag) می پردازیم.

فرآیند استانداردسازی در جهت بهینه سازی سایت چیست؟

فرآیند ثابت کردن محتوا تکراری می باشد که بر اثر داشتن محتوایی یکسان با آدرس صفحاتی متفاوت ایجاد گشته است، همچنین این استاندارد به گوگل کمک می کند تا متوجه شود کدام آدرس صفحه برای شما ارجع تر می باشد.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

برچسب استاندارد جلوگیری محتوا تکراری

ارور 404 چیست

در مورد ارور ۴۰۴ بیشتر بدانید

در ادامه مطالب پیشین که در روزهای قبل بدان اشاره گردید، در این مقاله به تعریف ارور ۴۰۴ بعنوان فاکتور فنی دیگری در میان فاکتورهای on-page در مباحث سئو و بهینه سازی سایت می پردازیم.

تعریف ارور ۴۰۴ :

کد پاسخی جهت مشخص نمودن عدم یافت نمودن صفحه مورد نظر بر روی سرور می باشد. به طور مثال صفحه با آدرس www.example.com/page بر روی سایت خود ایجاد نموده اید و پس از مدتی تصمیم به تغییر مسیر آن صفحه به آدرس www.example.com/x/page می گیرید. حال اگر کاربر و یا موتور جستجو به صفحه با آدرس قبلی دسترسی پیدا نماید با ارور ۴۰۴ روبرو می شود؛ زیرا که دیگر ان صفحه وجود ندارد.

چرا فیکس کردن ارور ۴۰۴ مورد اهمیت می باشد؟

  • ارور ۴۰۴ بعنوان یک تجربه بد برای کاربران محسوب می گردد
  • موتورهای جستجو زمان جهت ایندکس کردن آن صفحات صرف می کنند
  • صفحات با ارور ۴۰۴ بر روی ترافیک و رنک وبسایت تاثیر منفی دارند.

چطور می توان ارور ۴۰۴ را تشخیص داد؟

  • وب مستر ابزارهای گوگل این صفحات را نشان می دهند
  • ابزارهای لینک XenU’s  (home.snafu.de/tilman/xenulink.htm)
  • ابزارهای frog (screamingfrog.co.uk/seo-spider)
برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید: