B2B :
B2C:
Blog :
برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:
واژه نگار سئو و بهینه سازی دسته B
منبع : آبزرورسئو
Adwords :
Alt text :
برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:
منبع : آبزرورسئو
زیرا امروزه ۱۵% حجم ترافیک توسط موبایل انجام می شود.
۸۰% مصرف کنندگان قصد دارند کسب و کارهای آنلاین را به سوی موبایل هدایت نمایند.
همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد جهت بهینه سازی سایت و سئو فاکتورهای فنی on-page بسیاری وجود دارد که بایستی در برنامه های بهینه سازی سایت در نظر گرفته شود.
در این بخش به شرح فاکتور دیگری از میان فاکتورهای on-page جهت بهینه سازی سایت با نام برچسب های استاندارد (Canonical tag) می پردازیم.
فرآیند ثابت کردن محتوا تکراری می باشد که بر اثر داشتن محتوایی یکسان با آدرس صفحاتی متفاوت ایجاد گشته است، همچنین این استاندارد به گوگل کمک می کند تا متوجه شود کدام آدرس صفحه برای شما ارجع تر می باشد.
برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
در ادامه مطالب پیشین که در روزهای قبل بدان اشاره گردید، در این مقاله به تعریف ارور ۴۰۴ بعنوان فاکتور فنی دیگری در میان فاکتورهای on-page در مباحث سئو و بهینه سازی سایت می پردازیم.
کد پاسخی جهت مشخص نمودن عدم یافت نمودن صفحه مورد نظر بر روی سرور می باشد. به طور مثال صفحه با آدرس www.example.com/page بر روی سایت خود ایجاد نموده اید و پس از مدتی تصمیم به تغییر مسیر آن صفحه به آدرس www.example.com/x/page می گیرید. حال اگر کاربر و یا موتور جستجو به صفحه با آدرس قبلی دسترسی پیدا نماید با ارور ۴۰۴ روبرو می شود؛ زیرا که دیگر ان صفحه وجود ندارد.