آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی
آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی

بازاریابی از طریق افراد مشهور

یکی از روش های قدرتمند و موثر در بازاریابی ، بازاریابی از طریق افراد سرشناس است که باعث می شود در شبکه های اجتماعی به سرعت رشد کنید و موجب موفقیت شما در کسب و کار آنلاین می شود .
در بازاریابی Influencer که زیرمجموعه‌ای از دیجیتال مارکتینگ است به طور مستقیم با مخاطبان ارتباط برقرار نمی‌شود و به جای آن با انتخاب افراد محبوب جامعه مخاطب خود، پیام‌های خود را از طریق آنها به مخاطبان خود انتقال می دهید . افراد محبوب و سرشناس به این دلیل که مخاطبان آنها را قبول داشته و از آنها تأثیر می‌گیرند باعث جلب اعتماد مخاطب می شوند .
این افراد سرشناس با به اشتراک گذاشتن تجارب مثبت خود در بین فالوورهایشان باعث می شود که اعتبار و میزان معروفیت برند شما در میان تعداد بسیاری از افراد بازار هدفتان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید : 

بازاریابی از طریق افراد سرشناس

سئو  

طراحی سایت 


نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب

مهمترین قدم قبل از شروع فرایند سئو، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است . اگر کلمات کلیدی به طور صحیح انتخاب نشوند، احتمال شکست و یا بی نتیجه ماندن پروژه شما وجود دارد .

کل فرایند انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، Keyword Research نامیده می شود.انتخاب کلمات کلیدی، فرایند یک باره ای نیست و باید به طور مستمر تا زمان حیات وب سایت و تجارت شما، ادامه داشته باشد .
برای انتخاب کلمات کلیدی باید مراحل زیر را طی کنید :

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید . 

مراحل انتخاب صحیح کلمات کلیدی در سئو سایت

سئو  

طراحی سایت 

ضرورت وجود وبلاگ برای وبسایت ها


وجود وبلاگ می تواند پویایی و تحرک را به یک وب سایت بخشده و باعث رشد و پیشرفت یک وب سایت و یا کسب و کار شود.  چنانچه به آمارها نگاهی بینداریم با نتایج زیر روبرو می شویم :
• بازاریاب‌هایی که از وبلاگ استفاده می‌کنند، 67 درصد بیشتر از دیگران می‌توانند مشتریان کلیدی (Lead) به دست بیاورند.
• شرکت‌هایی که وبلاگ دارند، لینک‌های ورودی به سایت (inbound links) تا 97 درصد بیشتر است.
• 60 درصد کاربران وقتی محتواهای سفارشی یک شرکت را بر روی سایتش مطالعه می‌کنند، دید مثبتی نسبت به آن شرکت پیدا می‌کنند.
اکنون کمی از آمارها فاصله می گیریم و به دلایل اصلی وجود وبلاگ برای سایت ها و کسب و کارها می بپردازیم .

برای آشنایی با اهمیت داشتن وبلاگ ادامه مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید .

داشتن وبلاگ چه اهمیتی برای وبسایت ها دارد ؟

سئو  

طراحی سایت