در بخش پیشین به توضیح مختصری از مفاهیم سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو پرداختیم. در این قسمت به شرح سه دسته کلی در انجام امور سئو و بهینه سازی سایت می پردازیم.
به گفته سرچ انجین لند فاکتورهای موجود در مباحث سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به سه گروه اصلی تقسیم می شوند :
1) On the page factor
2) Off the page factor
3) Violations
On the page factor
نکاتی که در این بخش بایستی بدان توجه شود عبارتند از :
* چه محتوایی را انتشار داده اید؟
در بحث محتواسازی سوالات زیر مطرح می گردد :
آیا محتوای باکیفیت تولید کردید؟
اگر کار فروش محصول دارید، آیا همانند دیگر سایت های رقیب خود، اطلاعات ساده ای که در هزاران سایت دیگر یافت می شود، قرار داده اید؟
آیا دلیلی برای کاربران جهت سپری کردن در صفحات وبسایت شما، بیش از چند ثانیه فراهم کرده اید؟
آیا در سایت خود اطلاعاتی منحصربفرد، متفاوت، مفید و اینکه در هیچ سایت دیگری وجود ندارد، فراهم کرده اید؟
مطالب بالا پرسش های می باشد که بصورت روزانه بایستی از خود داشته باشید؟
برای مطالعه این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:
آموزش سئو |سئو حرفه ای |بهینه سازی سایت
سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | افزایش رتبه در گوگل
” SEO مخفف Search engine optimization (بهینه سازی موتورهای جستجو) و به معنای فرآیند افزایش ترافیک سایت از طریق نتایج آزاد، اورگانیک، ویرایشی و یا طبیعی موتورهای جستجو می باشد.
موتورهای جستجو همچون گوگل(Google)، یاهو(Yahoo) و بینگ(Bing) جزء موتورهای جستجو اصلی محسوب می گردند. الگوریتم های موتورهای جستجو صفحات وب و دیگر محتواهای داخلی سایت همچون ویدئو، تصاویر، متن و … را بر مبنای میزان وابستگی و مرتبط بودن آن با جستجو کاربران رتبه دهی نموده و در نتایج اولیه خود قرار می دهند.
موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ بعنوان کتابخانه های اینترنتی نام نهاده شده اند که اطلاعات وب سایت های مختلف را جمع آوری نموده و به کاربران کمک می کنند اطلاعات مرتبط با جستجو خود را یافت نمایند. هر موتور جستجو نسخه منحصر بفرد خود را دارد که الگوریتم نامیده می شود.
اگر صفحات شما در بالاترین رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو باشد کاربران بیشتری می توانند شما را پیدا نمایند. کلید موفقیت جهت کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو مرتبط بودن ساختار سایت شما با الگوریتم های موتورهای جستجو است که آن را بهینه سازی موتورهای جستجو نام می نهیم.
برای ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) برای برند چنین است:
" یک نام تجاری(اصطلاح حقوقی بکار رفته برای Brand) یک نام ، اصطلاح ، علامت ، نشان یا طرح یا ترکیبی از این هاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات رقبا به کار می رود ."
به طور خلاصه می توان گفت یک برند و یا همان نام تجاری :
به هر روی تا زمانی که یک محصول / خدمت دارای وجه ممیزه مشخصی نباشد نمی توان به سادگی آن را برند نمود و این برند را به گونه ای پایدار پاسداشت.
در ادامه مطالبی بسیار جامع از تعریف برند ارائه شده است
برند یک نام، واژه، سمبل، طرح یا ترکیبی از آنها است که با هدف شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات از سایر رقبا استفاده میشود. یک برند، به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه میکند تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها میتواند کارکردی منطقی، ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد.
گروه تخصصی برندتک با بیش از 17سال حضور در حوزه برندسازی و مشاور برندسازی به مدیریت دکتر شهریار شفیعی گامی نو در جهت ارتقای فرهنگ برندسازی در کشور برداشته است.
بر آشنایی بیشتر با گروه برندتک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.