آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی
آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی

ارور 404 چیست

در مورد ارور ۴۰۴ بیشتر بدانید

در ادامه مطالب پیشین که در روزهای قبل بدان اشاره گردید، در این مقاله به تعریف ارور ۴۰۴ بعنوان فاکتور فنی دیگری در میان فاکتورهای on-page در مباحث سئو و بهینه سازی سایت می پردازیم.

تعریف ارور ۴۰۴ :

کد پاسخی جهت مشخص نمودن عدم یافت نمودن صفحه مورد نظر بر روی سرور می باشد. به طور مثال صفحه با آدرس www.example.com/page بر روی سایت خود ایجاد نموده اید و پس از مدتی تصمیم به تغییر مسیر آن صفحه به آدرس www.example.com/x/page می گیرید. حال اگر کاربر و یا موتور جستجو به صفحه با آدرس قبلی دسترسی پیدا نماید با ارور ۴۰۴ روبرو می شود؛ زیرا که دیگر ان صفحه وجود ندارد.

چرا فیکس کردن ارور ۴۰۴ مورد اهمیت می باشد؟

  • ارور ۴۰۴ بعنوان یک تجربه بد برای کاربران محسوب می گردد
  • موتورهای جستجو زمان جهت ایندکس کردن آن صفحات صرف می کنند
  • صفحات با ارور ۴۰۴ بر روی ترافیک و رنک وبسایت تاثیر منفی دارند.

چطور می توان ارور ۴۰۴ را تشخیص داد؟

  • وب مستر ابزارهای گوگل این صفحات را نشان می دهند
  • ابزارهای لینک XenU’s  (home.snafu.de/tilman/xenulink.htm)
  • ابزارهای frog (screamingfrog.co.uk/seo-spider)
برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.