آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی
آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و تجارت الکترونیک

آموزش برندینگ و برند سازی | تجارت الکترونیک و مقالات برندینگ اینترنتی

آموزش سئو | سئو حرفه ای | سئو سایت

در بخش پیشین به توضیح مختصری از مفاهیم سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو پرداختیم. در این قسمت به شرح سه دسته کلی در انجام امور سئو و بهینه سازی سایت می پردازیم.

به گفته سرچ انجین لند فاکتورهای موجود در مباحث سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به سه گروه اصلی تقسیم می شوند :

1) On the page factor

2) Off the page factor

3) Violations

On the page factor

نکاتی که در این بخش بایستی بدان توجه شود عبارتند از :

* چه محتوایی را انتشار داده اید؟

در بحث محتواسازی سوالات زیر مطرح می گردد :

آیا محتوای باکیفیت تولید کردید؟

اگر کار فروش محصول دارید، آیا همانند دیگر سایت های رقیب خود، اطلاعات ساده ای که در هزاران سایت دیگر یافت می شود، قرار داده اید؟

آیا دلیلی برای کاربران جهت سپری کردن در صفحات وبسایت شما، بیش از چند ثانیه فراهم کرده اید؟

آیا در سایت خود اطلاعاتی منحصربفرد، متفاوت، مفید و اینکه در هیچ سایت دیگری وجود ندارد، فراهم کرده اید؟

مطالب بالا پرسش های می باشد که بصورت روزانه بایستی از خود داشته باشید؟

برای مطالعه این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو |سئو حرفه ای |بهینه سازی سایت

سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | افزایش رتبه در گوگل

” SEO مخفف Search engine optimization (بهینه سازی موتورهای جستجو) و به معنای فرآیند افزایش ترافیک سایت از طریق نتایج آزاد، اورگانیک، ویرایشی و یا طبیعی موتورهای جستجو می باشد.

موتورهای جستجو همچون گوگل(Google)، یاهو(Yahoo) و بینگ(Bing) جزء موتورهای جستجو اصلی محسوب می گردند. الگوریتم های موتورهای جستجو صفحات وب و دیگر محتواهای داخلی سایت همچون ویدئو، تصاویر، متن و … را بر مبنای میزان وابستگی و مرتبط بودن آن با جستجو کاربران رتبه دهی نموده و در نتایج اولیه خود قرار می دهند.

موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ بعنوان کتابخانه های اینترنتی نام نهاده شده اند که اطلاعات وب سایت های مختلف را جمع آوری نموده و به کاربران کمک می کنند اطلاعات مرتبط با جستجو خود را یافت نمایند. هر موتور جستجو نسخه منحصر بفرد خود را دارد که الگوریتم نامیده می شود.

اگر صفحات شما در بالاترین رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو باشد کاربران بیشتری می توانند شما را پیدا نمایند. کلید موفقیت جهت کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو مرتبط بودن ساختار سایت شما با الگوریتم های موتورهای جستجو است که آن را بهینه سازی موتورهای جستجو نام می نهیم.

برای ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو



آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستو

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو

در این بخش قصد داریم گام اول در سئو و بهینه سازی وبسایت را خدمتتان آموزش دهیم. برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو، ابتدا بایستی به بررسی کلمات کلیدی خود بپردازید.

اساسی ترین کار در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت بررسی کلمات کلیدی است زیرا :

  • کاربران جهت پیدا نمودن اطلاعات مورد نیاز خود کلمات کلیدی را جستجو می نمایند
  • موتورهای جستجو همواره در پی پیدا نمودن بهترین و مرتبط ترین صفحه متناسب با نیاز کاربران می باشند
  • هدف اصلی در سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، داشتن بهترین صفحه می باشد
  • دانش به اینکه کاربران چه کلماتی را جستجو می نمایند بسیار پر اهمیت است
  • بررسی کلمات کلیدی، پرجستجوترین آن کلمات را نمایش می دهد
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو  و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

روش های کاربردی در ساخت لینک برای افزایش بازدید سایت

20 روش کارآمد در استراتژی های ساختن لینک و افزایش بازدید سایت

بدون در نظر داشتن هر آنچه که تا کنون شنیده اید، لینک های ورودی به سایتتان هنوز هم یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه وب سایت به حساب می آید. بدست آوردن لینک هایی که رقبای شما به راحتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سر رقابتی به کسب و کارتان خواهد داد و روش هایی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد باعث هویت بخشیدن به وب سایتتان و افزایش ترافیک سایت و بازدید سایتتان می گردد.

۱- در کنفرانس ها ارائه داشته باشید
۲-  مشارکت های اجتماعی

۳- از کاربران خود بخواهید عقیدشان در مورد شما را بنویسند
۴- برای محصولات خود حتما تقدیریه ای از جانب مشتریان و مصرف کنندگان تهیه نمایید

۵- مصاحبه تهیه نمایید
۶-  واژه نگار برای حوزه کاری خود درست کنید

برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

قسمت اول این مقاله :

۲۰ روش کاربردی در ساخت لینک و افزایش ترافیک وب سایت - قسمت اول

قسمت دوم این مقاله :

20 روش کاربردی در افزایش ترافیک سایت - قسمت دوم


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

روش های کاربردی در ایجاد لینک برای افزایش بازدید سایت

20 روش کارآمد در استراتژی های ساختن لینک و افزایش بازدید سایت

بدون در نظر داشتن هر آنچه که تا کنون شنیده اید، لینک های ورودی به سایتتان هنوز هم یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه وب سایت به حساب می آید. بدست آوردن لینک هایی که رقبای شما به راحتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سر رقابتی به کسب و کارتان خواهد داد و روش هایی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد باعث هویت بخشیدن به وب سایتتان و افزایش ترافیک سایت و بازدید سایتتان می گردد.

۱- در کنفرانس ها ارائه داشته باشید
۲-  مشارکت های اجتماعی

۳- از کاربران خود بخواهید عقیدشان در مورد شما را بنویسند
۴- برای محصولات خود حتما تقدیریه ای از جانب مشتریان و مصرف کنندگان تهیه نمایید

۵- مصاحبه تهیه نمایید
۶-  واژه نگار برای حوزه کاری خود درست کنید

برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

قسمت اول این مقاله :

۲۰ روش کاربردی در ساخت لینک و افزایش ترافیک وب سایت - قسمت اول

قسمت دوم این مقاله :

20 روش کاربردی در افزایش ترافیک سایت - قسمت دوم


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو